Sidor

tisdag 21 maj 2013

Dekorations Målningar / Dekorative Painting

BESÖK MIN HEMSIDA - http://www.sirparedesign.se/
Hej, som jag nämnt innan så målar jag en hel del tavlor, väggmålningar, marmorering, träådring mm.
Nedan följer en del av mina beställningsjobb
mest målningar till restauranger, många finns
inte kvar idag då krogarna byter ägare och
stil ofta.
Idag är de flesta krogar tyvärr enfärgade
med en fondvägg. 
Önskar du beställa en målning, kontakta mig!
mail:sirparedesign@gmail.com
Färg förgyller tillvaron!!

Börjar med ett självporträtt i antik miljö.
Målades för 10 år sedan, har ju dessvärre
åldrats sen dess.

På 90-talet var det en explosion av grekiska restauranger i  Göteborg, hade äran att måla många av dessa.
Denna restaurang finns ju tyvärr inte mer :(
 Diverse målningar direkt på vägg
Överst en fejkad tegelvägg med gitarrer och annat. Trappan är från Restaurang Cactus, Natal, Brasil
Grekisk ortodoxa kyrkan i Göteborg
Restaurang Picasso i Göteborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar