Sidor

tisdag 23 september 2014

SteamPunk

BESÖK VÅR HEMSIDA - http://www.sirparedesign.se/
SteamPunk.

 Har fått Steampunkfeber, underbara re-make möjligheter
här kan man använda precis vad som helst.
Mycket mässing, gamla ur, nitar, ting med antik känsla,
ting med gammal teknisk/mekanisk känsla.
Stilen är en futuristisk återblick.

Jag fick en förfrågan om att göra inredningsdetaljer
till en krog i Steampunkstil, innan hade jag knappt hört talas om stilen. Det blir den första Steampunk baren i norden (kolla Steampunk bar på f-b)


Så här följer en del bilder på ljusstakar,
lampor, väggdekorationer mm. allt är återbruk.
Måste säga att jag haft förbaskat kul.











 En steampunkad hatt till mig

målad av Sirpa Silander
Göteborg goes steampunk.Blandteknik målad av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar